Головна » Файли » Самоосвіта |
У категорії матеріалів: 17 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Формування ключових компетентностей на уроках української мови та літератури в умовах Нової української школи (з досвіду роботи) |
Виступ-обговорення доповіді під час міської серпневої конференції на тему "Роль філологічної освіти в суспільному і особистісному розвитку школярів" |
Доповідь на засіданні педагогічної ради на тему "Діяльність педколективу по формуванню національної свідомості учнів на уроках та в позаурочний час" |
Перечитала цю статтю не один раз. Дуже цікава! Раджу всім своїм колегам переглянути її. Є над чим подумати... Автор: Наталя Ільченко
|
Дидактична характеристика основних структурних елементів уроку
|
Алгоритм створення блогу
|
Виступ на засіданні міського методичного об’єднання вчителів української мови й літератури
|
Дані наукових досліджень говорять про те, що ставлення людини до книги формується в молодшому шкільному віці. Вирішується питання, чи буде ставлення читача до книги активним чи пасивним. Відзначимо, що в наші дні, коли школа переорієнтується з пам'яті на мислення, роль книги незмінно зростає. А читають сучасні діти все менше й менше. Це пов'язано з жорсткою конкуренцією ТБ і комп'ютера, з тим, що нові сучасні книги не завжди доступні. Кожна книга повинна прийти до дитини в певному віці, інакше дружба з нею не відбудеться. |
Веб-квест (webquest) в педагогіці - проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.
|
Залежно від інноваційної стратегії, вибраної керівником, успішного здійснення ним рольових функцій менеджера реалізується той чи інший стиль управління, досягається мета роботи школи. Досвід управлінської діяльності та спостереження ситуації, яка склалась у системі освіти, дозволяє охарактеризувати сучасний стан загальноосвітніх шкіл через поєднання низки демотивуючих тенденцій: недостатній рівень доходів населення, незадовільний соціальний захист учителів, падіння престижу професії. Підтвердженням цього є думка Я. Болюбаша, який відмічає, що сформована система освіти вже не може в повній мірі задовольняти потреби XXI століття. Так, учений пише: «Значна частина випускників педагогічних коледжів та училищ, працюючи вчителями, змушені продовжувати навчання в педагогічних університетах та інститутах за власні кошти» (Болюбаш Я. Державна програма «Учитель» - поступ назустріч учителю, 2007). Для запобігання кризової ситуації необхідним уважають підвищення мотивації вчителів до науково-дослідницької роботи як важливого компонента розвитку освітньої установи. |